XC Konrád 17.4.2016

21.04.2016 14:09

Nedělní Závod v Konrádu byl úplně opačného rázu než sobota. Konráda máme za barákem a trať je známá svou náročností, navíc pro tento rok sliboval stavitel Pláša nějaké nové pasáže. Ještě u registrace jsem si nebyl jistý, jestli pojedu. Za 100 Kč je to ale veliká zábava. Atmosféra je skvělá, a kdybych se jen koukal na kluky, jak tam krouží, určitě bych litoval, že nejedu.

Na biku jsem seděl letos po druhé a technika zatím na dveře nezaklepala. Po sobotě jsem byl celkem fyzicky i trochu kulturně vyčerpaný a podle toho vypadal i start.

Na startu jsem si stoupl do poslední řady. Nemělo smysl se někam ambiciózně cpát, když jsem věděl, že na mokru a bez kontaktních čoček to pro mě bude spíš běžecký závod.

Po startu se vytvořil veliký vláček, který kolem pivovarských rybníků stoupal k prvnímu sjezdu. Ten se dal objet zleva po krásné traverzátě jako někde v alpách s výhledem na jezero, nebo přímou zkratkou pro sjezďáky. Jak víme, Plášovy zkratky šetří hodně času a proto jsem se chystal v průběhu závodu i tuto pasáž otestovat. Pár lidí se mi podařilo předjet, ale strach z pádů na mokrých kořenech mě pořád zpomaloval. Ve třetím kole jsem se odhodlal vyrazit na sjezdovou zkratku a hned se mi podařil pro diváky velmi povedený pád – naštěstí pro mě bez větší újmy, odnesla to jen utržená přezka na botě a odřené předloktí … kolo cajk. Chystal jsem se tedy bezpečně dokončit kolo. Před cílem bylo tradiční přeskakovací prkno, a jak říká Oťák Dvorský „mistři skáčou“ - 2x jsem skočil parádně, ono třetí kolo mi asi někdo nepřál. Nabral jsem potřebnou rychlost na bunny jump a skoro by se mi povedl, kdybych nevytrhl nohy z pedálů a kolo mě o prkénko nekatapultovalo ze sedla. Salto jsem dal asi poprvé v životě (čistě) a kolo asi další dvě. Naštěstí jsme já i kolo dopadli do měkké trávy, takže kolo opět cajk, jen mě následující dny po závodě bolí záda a celý člověk, joooo závody.

Úplně jiný příběh by napsal určitě Fery Kubíček, kterého jsem viděl tak akorát na startu a svým výsledkem se vyrovnal těm nejlepším

 


 

…  

 

 

Zpět

Kontakt

MTB team Příchovice
Příchovice 268
468 48

724 096 583

MTB Team Příchovice © 2015 Bajker vítězí!

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode